Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2021 16:22 - Да ви светна за нещото с ник Гочито
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 2248 Коментари: 22 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Това е Валсодар. Не знам кой му беше внушил на този, че е океан от интелект, но винаги съм знаел, че е кух, та дрънка. 
 Вчера го излових по изключително елементарен начин. Няма да ви кажа какъв, но ще добавя, че адски лесно се хвана на въдицата. 
 Това същество, заедно с обкръжението си, въртеше интриги от хиляди никове, защото друго не може. Сега продължава по същия начин с най-яркия останал в момента блогър - Жоро.
 Само че, Гочито или Валсодаре, както предпочиташ, това няма да те качи на нивото му, а само показва да пореден път колко си елементарен:)



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - моля???
09.01.2021 16:29
абе малоумен хисарски троглодит
я се скрий у виртуалната ти дупка
цитирай
2. petgrig - абе малоумен хисарски троглоди...
09.01.2021 16:30
blackpredator написа:
абе малоумен хисарски троглодит
я се скрий у виртуалната ти дупка

Май е крайно време ти да се скриеш, ама нали хората казват, че първият признак за тъпота е пълното отсъствие на срам:)
цитирай
3. milady - :-) :-) :-) :-) :-)
09.01.2021 16:33
как е възможно д.рти мъже на 50 60 80 год
да се занимават с някаква анонимна путинска клоака
и това, от 15 г.!!!?!?!!
цитирай
4. blackvibrator - Педалът, жалкият лизач на графо...
09.01.2021 16:36
Педалът, жалкият лизач на графоманката уондър, пак взема тоя за пулюгор.
Време е тоя идиот да бъде освидетелстван.
цитирай
5. blackvibrator - Уроде, ела в Хисаря, да те опъна най накрая!
09.01.2021 16:38
blackpredator написа:
абе малоумен хисарски троглодит
я се скрий у виртуалната ти дупка


И да разцъфнеш в бурен транс.
И да не ме припознаваш във всекиго.
Само ти и баба дела мислите, че тоя съм аз!
Идиоти.
цитирай
6. blackpredator - хаха, Юло
09.01.2021 16:43
"Деликатния, възпитан, честен, и достоен.."
112 - санитаркеееее..
цитирай
7. blackvibrator - Юла се е представила. Аз съм се пр...
09.01.2021 16:53
Юла се е представила.Аз съм се представил.Рустам се е представил.Говедаров се е представил.И Валери Станков, преди да го изтрият, се представяше.
А ти, ненормалнико, дето си обсебен от мен, дето и тоя изкарваш, че съм аз /а всеки нормален мое да види по айпитата моето и неговото/, не си се представил, и оная, на която сменяш памперсите, не е.
Деба и кретеноидите.
цитирай
8. radostinaprassa - Не знам кой е гочито, ама ми прави ...
09.01.2021 17:25
Не знам кой е гочито, ама ми прави впечатление, че се държи мило с абсолютната откачалка гадостина, както й вика постол, а само малоумен би харесал булята.
цитирай
9. blackpredator - бе хисарска малоумна въшко,
09.01.2021 17:37
ти даже не требе да снасяш гнида
от хисарската ти църна дупка,
за галактиката Валсодар
не ставаш и за паразит на котарака му..
цитирай
10. petgrig - ти даже не требе да снасяш гнида от ...
09.01.2021 17:39
blackpredator написа:
ти даже не требе да снасяш гнида
от хисарската ти църна дупка,
за галактиката Валсодар
не ставаш и за паразит на котарака му..

Така и няма да вденеш колко си глупав. Нищо че отдавна си станал за смях на целия блог:)
цитирай
11. анонимен - Абе, тоя черния хищник, не беше ли ...
09.01.2021 17:51
Абе, тоя черния хищник, не беше ли известен. че са му ходили на крака да се срещат с него, а той не се появил?
цитирай
12. blackvibrator - На тоя идиот му е драго да е за смях на ...
09.01.2021 17:51
На тоя идиот му е драго да е за смях на целия блог.
Важното е, че чудесницата му ближе тиквата и го нарича естет, понеже са си лика прилика, анонимни зомбирани висящи в блога келемета.
Тоя идиот направи за посмешище тролесата с помпите си, и сега се подмокря от кеф, че може да й бърше задника.
Валсодар е галактика, колкото ти си сомбреро, един путиноид от вашата секта.
Не ме интересува валсодар, въпросът е, че си напълно ненормален, щом вземаш тоя блогър за мен.
цитирай
13. petgrig - Абе, тоя черния хищник, не беше ли ...
09.01.2021 17:54
puk2 написа:
Абе, тоя черния хищник, не беше ли известен. че са му ходили на крака да се срещат с него, а той не се появил?

Ми той Жоро от доста време му припомня за "Тетевен", а доста му гледаха резила в реално време:)
цитирай
14. blackvibrator - Тоя урод е известен с три неща.
09.01.2021 17:56
puk2 написа:
Абе, тоя черния хищник, не беше ли известен. че са му ходили на крака да се срещат с него, а той не се появил?


Първо, с безграничната си слънценосна чудесническа сияйна мръсотия, подлост и низост, че е Стоян от Две могили и че е съвършеното лайно.
Второ, че е комуноид и путиноид, който се кланя не на господ, а на путлер.
И трето, че е педал, понеже фиксацията му върху пулю, гетю и гочо ясно го показва.

цитирай
15. анонимен - Абе, тоя черния хищник, не беше ли ...
09.01.2021 17:58
petgrig написа:
puk2 написа:
Абе, тоя черния хищник, не беше ли известен. че са му ходили на крака да се срещат с него, а той не се появил?

Ми той Жоро от доста време му припомня за "Тетевен", а доста му гледаха резила в реално време:)

Е, не мога да разбера как след такъв срам изобщо може да се надуваш.
цитирай
16. blackvibrator - Апропо, лудият и теб взема за мен.
09.01.2021 18:05
puk2 написа:
Абе, тоя черния хищник, не беше ли известен. че са му ходили на крака да се срещат с него, а той не се появил?


Според него и оная, дето й лиже задника, и двата ника са мои.
цитирай
17. petgrig - Абе, тоя черния хищник, не беше ли ...
09.01.2021 18:09
puk2 написа:
petgrig написа:
puk2 написа:
Абе, тоя черния хищник, не беше ли известен. че са му ходили на крака да се срещат с него, а той не се появил?

Ми той Жоро от доста време му припомня за "Тетевен", а доста му гледаха резила в реално време:)

Е, не мога да разбера как след такъв срам изобщо може да се надуваш.


Както по-нагоре му написах, най-доброто потвърждение за пълната тъпота е абсолютното отсъствие на чувство за срам:)
цитирай
18. milady - пук2, я кажи..коЯ е таз гошка Амстердамска..)))
09.01.2021 18:10
да не казвам..пак aз, за 33х..ставам омалнаа..и всички бабуши...
ме намразиха..до смърТ)))

саше, ти си малко по младичък..но, БПърдялото, е доказано - стар и прост!
и, там,вече е късно за..ъпдейт..
писах днeс Лc най накрая на бай постоля..коЯ, е go4iito..
цитирай
19. анонимен - Знам, ама не могат да се разберат с ...
09.01.2021 18:14
Знам, ама не могат да се разберат с Дупедало, щото той пък смята, че съм Рустам.
цитирай
20. анонимен - "18. milady - пук2, я кажи. . ...
09.01.2021 18:15
"18. milady - пук2, я кажи..коЯ е таз гошка Амстердамска."
Че аз откъде да знам? Да не съм в Амстердам.
цитирай
21. petgrig - Знам, ама не могат да се разберат с ...
09.01.2021 18:16
puk2 написа:
Знам, ама не могат да се разберат с Дупедало, щото той пък смята, че съм Рустам.

Не знам защо атакувате Иван. Той, в края на краищата, никого не напада първи.
цитирай
22. анонимен - Знам, ама не могат да се разберат с ...
09.01.2021 18:24
petgrig написа:
puk2 написа:
Знам, ама не могат да се разберат с Дупедало, щото той пък смята, че съм Рустам.

Не знам защо атакувате Иван. Той, в края на краищата, никого не напада първи.

Ще ти кажа - мене ме нападана заради невинен коментар, по лошо - написа донос и ми баннаха puk. Оттогава съм му дигнал мерника. Иначе, теориите му не ми пречат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 836106
Постинги: 544
Коментари: 3591
Гласове: 3792
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031