Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2021 11:22 - Моята мечта
Автор: gardener Категория: Поезия   
Прочетен: 1178 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


(посвещава се на Йосиф Бродский)

 

Имам аз една мечта -

тихо, сиво да умра

и децата ми добри

да не плачат до зори,

а да спят и да сънуват,

че баща им пропътува

пътя леко и в любов.

 

Искам моята любима

в красотата си щастлива -

да е весела и чиста,

да живее ден след ден,

да не мисли все за мен,

а богата и доволна

като птица да е волна.

 

Мама с татко се събра

под земята край града.

Кротко гният в пръстта

заедно във вечността,

а мечтата ми е проста,

колкото съм прост и аз:

Да изтлея в мир с тях.

 

Да пием! Дай шишето!

От дим сълзят очите.

На истините – вето.

Наздраве за лъжите!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gardener
Категория: Забавление
Прочетен: 447205
Постинги: 213
Коментари: 597
Гласове: 1897